Tuesday, July 10, 2007

Dag 19, Dinsdag 10 Julie, Nairobi

Ek en Poen gaan vanoggend eers die Landy se skokbrekers laat vervang en dan kyk na die geraas op sy Toyota. Ek het op die internet gesoek na ʼn plek wat skokbrekers verkoop in Nairobi en kon darem twee plekke kry wat ook in Suid-Afrika is. Santie skakel toe die een nommer om uit te vind of hulle oop was, maar kon nie antwoord kry nie. Sy het die ander plek geken en kon dus vir my die regte pad verduidelik.
Ons ry toe so 08:00 se kant, gelukkig was daar nie baie verkeer nie en ons kry die plek redelik maklik. Dit was ʼn Kwik-Fit agentskap. Hulle kon my help maar het nie Munro skokbrekers by hulle gehad nie en sou dit eers teen 11:00 kon kry vanaf hulle stoor. Hulle het wel Gabriel skokbrekers gehad, maar dit was presies wat ek in die Landy gehad het. Ek wou dit nie weer laat opsit nie.
Ons ry toe eers weer terug ILRI toe om Poen se bakkie te gaan haal. Die vrouens was intussen besig om klere te was. Ons ry nou met Poen se bakkie na Nairobi Toyota wat aan die ander kant van die stad is. Die verkeer was baie erger in die middestad as aan die buitewyke. By Toyota was daar maar chaos met al die voertuie wat gediens moes word.
Na dertig minute se wag kon Poen darem twee tegnici kry wat met sy bakkie, terwyl ons agterin sit, gaan ry het. Hulle moes natuurlik eers deur slaggate gaan ry voordat hulle die probleem kon vasstel. Terug by die Toyota garage was dit weer ʼn verdere dertig minute se wag sonder dat iemand hom kon help. Toyota in Kenia het glad nie eers die model van Poen se Toyota geken nie en sou hom nie kon help nie. Baie gefrustreerd ry ons toe terug ILRI toe.
Dit was nou weer die Landy se beurt en ons ry nou terug na Kwik-Fit toe. Gelukkig was die skokbrekers daar en kon hulle die stukkende skokbrekers gou omruil. Ek het net gevra dat ek die stukkende skokbrekers kon kry om dit te gaan terugeis op Stellenbosch.
Nadat ek klaar betaal het, gaan stop ons by ʼn Bureau de Change om geld te ruil, ons moes nog inkopies doen en diesel gaan ingooi. Terug by ILRI diens Poen toe die twee voertuie, hy het net nuwe diesel filters opgesit en gekyk dat die water en olie reg was.
Die middag ry ons almal met Poen se bakkie stad toe. Ons gaan doen inkopies by die Sarit Sentrum en ry ook na die Springchoice Butchery, waarheen Santie ons verwys het om lekker Fillet Steaks te koop. Die steaks het baie lekker gelyk en teen R40 ʼn kilogram koop ons sommer ʼn klomp vir die pad terug Suid-Afrika toe en vir saamneem huis-toe as daar sou oorskiet.
Nadat ons beide voertuie vol brandstof gaan maak het, gaan ruil ons weer die Kenia Sjielings terug na US$. Ons wou die volgende oggend vroeg uit Nairobi vertrek om te kyk of ons die verkeer van Nairobi kon vermy en wou ook probeer om tot by Dar Es Salaam te ry. Ons besluit toe om die tente af te breek en eerder binne in die huis te slaap. Die aand braai ons heerlike fillet steaks.

No comments:

Post a Comment