Thursday, June 28, 2007

Dag 7, Donderdag 28 Junie, Lusaka

Ek en Poen ry vanoggend vroeg Lusaka toe om eerste by die Toyota garage te wees vir sy bakkie se diens. Nadat hy die bakkie by Pieter de Villiers, die werkswinkelbestuurder gelaat het, ry ons weer terug Eureka kamp toe. Ons maak ontbyt en ry daarna weer terug Lusaka toe.
Op pad Lusaka toe kon ek darem diesel ingooi by ʼn BP garage. My kwachas het begin min raak. Omdat ons weer deur Zambië terugkom en dus weer kwachas sou gebruik, wou ons weer gaan geld omruil. Ek en Poen gaan koop toe brood en nog ander benodigdhede in Shoprite.
Aangesien Poen nie sy Comesa versekering in Livingstone kon uitneem nie, was ons volgende stop die kantoor waar Goldman Insurance is. Terwyl Poen sy Comesa versekering uitneem, wag ek vir hom in die bakkie. Ons wou nie weer ʼn herhaling hê van wat in Livingstone gebeur het nie.
Nadat Poen sy versekering gekry het, gaan laai ek hom by Toyota af. Sy bakkie was gereed en ons ry terug Eureka toe.
Vanaand moet ons maar vroeg gaan slaap en soveel as moontlik rus kry , die volgende paar dae gaan ons redelik vêr ry.

No comments:

Post a Comment